Friday, November 30, 2012

::Budak Comel::

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Harap-harap kawan-kawan semua di dalam keadaan sihat hendaknya.
Alhamdulillah..kita masih lagi di beri peluang untuk menghirup udara yang segar..

Nak citer sikit pada "budak comel".. sweet sgt2 orangnya..
Rindu yang membuak2 nak jumpa ngan dia.. comel sgt2..

Al-kisahnya,dulu aku pernah kerja di sebuah taska di Ampang. Aku memang sukakan budak2..i love it..
Aku sempat kerja selama 4 bulan jer lepas tu aku dapat offer letter dari pihak JMTI untuk menyambung pengajian..

Masa tu Allah SWT je lah yang tahu bertapa sedihnya nak tinggalkan budak2 yang aku dah jaga selama 4 bulan. Walaupun sekejap,rasa sayang pada mereka tu ada. Pertemuan dan perpisahan tak akan pergi jauh dengan hidup manusia,mcm tu lah juga dengan pertemuan ni.

Hari-hari akhir aku kat taska,aku bnyak abiskan masa ngan anak2 taska.,sampai sekarang ni masih teringat lagi.Mewarna,melukis,buat origamui sampai lah menyanyi dengan mereka,semua kami lakukan hanya untuk tumbesaran mereka.Ada anak2 taska yang hanya boleh merangkak sahaja sehingga boleh berjalan,membesar dari hari ke hari di hadapan aku dan kawan2 yang lain.

"CIKGU FARAH"..
gelaran kami di taska..
anak2 taska akan memanggil dengan panggilan cikgu.
abg izz,johan,airis,fahim,qistina,haris,farhan dan yang lain2. Cikgu farah sayang kamu semua.

Baru2 ni aku p visit airis..wah bukan main rindunya dekat dia....rindu sgt2.
Alhamdulillah dapat jumpa airis..bnyak celotehnya..
geram tgk nya.


Airis with cikgu farah 




Airis with cikgu farah n cikgu wani


excited Airis dapat dolly dari aku

No comments:

Post a Comment